Grappig trosje en geweldig uitzicht


De mooiste plek in Arnhem vindt Hanneke het restaurant van het Museum Arnhem (voorheen het Museum voor Moderne Kunst Arnhem) aan de Utrechtseweg. “Het uitzicht op de Rijn is er prachtig en ze hebben een geweldige beeldentuin.”





Als Hanneke en Ewout op zondag gewandeld hebben gaan ze er vaak als beloning koffiedrinken of lunchen. “Ik probeer een paar keer per jaar naar het museum zelf te gaan. In de beeldentuin vind ik het mannetje en de twee mensfiguren tegen de muur erg mooi. En het trosje tieten is natuurlijk grappig.”






“Maar er zijn veel meer mooie plekken in Arnhem hoor. Als je een tijdje de stad uit bent geweest dan vind ik het altijd weer fijn om de Nelson Mandelabrug te zien. En ik word er ook blij van als ik over de Parkstraat mijn wijk weer inrijd”, zegt Hanneke

We vinden het heel erg leuk dat Hanneke voor deze plek gekozen heeft. We hebben genoten van het uitzicht, maar vooral ook van de prachtige beelden. Een plek om geïnspireerd te raken. En dat vlak bij het centrum van Arnhem. Je hoeft als je geen zin hebt het museum niet in. De beeldentuin is vrij toegankelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

reactie plaatsen